دستگیری کلاهبردار متواری در هرمزگان 

فرمانده انتظامی استان گفت: با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان یک متهم با ۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری شناسایی و دستگیر شد.

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت : در پی مراجعه و اعلام شکایت تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری از آنان از طریق فروش خودرو به صورت لیزینگ و متواری بودن عاملان آن، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌ها و تحقیقات فنی صورت گرفته توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی مشخص شد، متهم در یک نمایشگاه اتومبیل در بندرعباس با وعده تحویل خودرو‌های لیزینگی خارجی با اغفال مال باختگان جمعا مبالغی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و در حال حاضر به صورت مجهول المکان متواری است.

سردار علی اکبر جاویدان گفت: کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی با یک سری اقدامات فنی و اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی، پس از چند روز تلاش بی وقفه و شبانه روزی نهایتا مخفیگاه متهم در یکی از محلات بندرعباس را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان، افزود: متهم در بازجویی‌های فنی به عمل آمده به ۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف کردکه با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.